2018 Forårsudflugt Vejrups Have – Bøllingsø Bryghus

Skrevet den 26. maj 2018

Tak til I glade deltagere i Linå og Omegns Husholdningsforenings forårsudflugt i dag til Vejrups Have ved Ulstrup og Bøllingsø Bryghus.
Vi tilbragte næsten 3 timer i haven, hvor vi først nød en kop kaffe og et rundstykke, inden vi begav os rundt i den skønne have, der virkelig var et besøg værd.
Inden vi forlod haven, benyttede vi os af muligheden for at nyde den medbragte frokost sandwich i haven. Derefter kørte vi til Bøllingsø, hvor vi tog et kort ophold for at nyde den smukke udsigt over søen, inden turen gik til Bøllingsø Bryghus. Her fik vi straks et glas koldt øl, inden vi fik fortalt om bryghusets historie og ølfremstilling og smagte en lang række af deres 15 forskellige øltyper.
Det var en fantastisk hyggelig og skøn dag – og det smukke forårsvejr gjorde bare dagen endnu skønnere.

Gå ind på Galleriet og se de mange skønne billeder. Klik på det enkelte billede, så kommer det frem i den rigtige retning.